Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут людини шляхом перетворення у
- ФАКУЛЬТЕТ ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
Кураторка групи ПБКб-1-19-4.0д, спеціальності 053 Психологія, освітніх програм: 053.00.03 «Психологія бізнесу та управління», 053.00.04 «Консультаційна психологія»
Координаторка міжнародних проектів:
Освіта:
З 2011 по 2014 р. навчалася в аспірантурі Національного авіаційного університету. Спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.
З 2005 по 2015 р. навчалася у Національному авіаційному університеті, Гуманітарного інституту на кафедрі авіаційної психології. Спеціальність «Психологія», напрям кваліфікації «Магістр» (диплом з відзнакою). Психолог, викладач вищої школи.
Досвід роботи:
Вересень 2019 р.-нині – доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2015-2019 рр.. – старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини та молодший науковий співробітник НДЛ культури лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка.
2014-2015 рр.. – викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2010-2013 рр.. – провідний психолог центру психолого-педагогічної роботи Відділу гуманітарного розвитку Національного авіаційного університету.
Наукові праці:
Автор понад 13 наукових працях (10 – одноосібних, 3 – у співавторстві), з яких 6 статей – у наукових фахових виданнях у галузі психології, 2 статті – у виданнях іноземних держав.
Коло наукових інтересів охоплюють питання підвищення якості освіти,інтернаціоналізація і мобільність студентської молоді, лідерства, мотивації донавчального процесу, самоменеджменту, формування професійної готовностімайбутніх фахівців, професійної рефлексії, проєктного менеджменту тамаркетингу в освіті.
Наукова тема: «Професійна рефлексія як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця»