Результати опитування студентів Інституту людини про підвищення якості освіти

28 вересня 2015 року в Інституті людини Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено експрес-опитування студентів стосовно підвищення якості освіти. В опитуванні взяли участь 221 студент, що складає 31,9 % студентів денної форми навчання.

1й курс – 101 особа

2й курс – 23 особи

3й курс – 17 осіб

4й курс – 69 осіб

5й курс – 11 осіб

1. Якість освіти – це …

 

Новый рисунок 51

Інші варіанти відповідей:

-          Різноманітність, систематичність

-          Можливість працевлаштування та можливість використання практики в роботі та житті

-          Загальний розвиток особистості з успішністю та в подальшому працевлаштування

-          Здатність викладачів залучати активність студента, вміння зацікавити у предметі

-          Знання, які у подальшому житті буде можливість використовувати

 

2. Якість освіти обумовлена:

Новый рисунок 52

Інші варіанти відповідей:

-          Рівнем зацікавленості студента

-          Індивідуальним підходом до кожного

-          Системою та підходом до неї та плануванням

-          Мотивацією викладачів

 

3. Відповідальність за якість освіти покладається на:

Новый рисунок 53

 

Пропозиції щодо покращення якості освіти:

1й курс

  • Більше практичних занять
  • Викладачам разом працювати
  • Покращити матеріальне забезпечення
  • Співпраця з європейськими університетами
  • Організація заходів для студентів: конференції, спортивні секції,
  • Залучення студентів у науково-дослідний практику
  • Можливість обирати предмети за уподобанням
  • Більше тренінгів
  • Обмін студентами
  • Заняття за межами аудиторій
  • Застосування закордонного досвіду, міжнародні зв’язки, міжнародні та регіональні програми
  • Запрошувати на лекції відомих діячів наукової сфери

 

2й курс

  • Осучаснення навчання
  • Креативний підхід до викладання
  • Більше фахових предметів
  • Більше обговорень, відео, аудіо
  • Організовувати в межах семінарів квести, дискусії, конкурси
  • Більше дистанційного навчання

 

3й курс

  • Більше практичних занять
  • Більше практики
  • Зменшення базових предметів і збільшення спеціальних (по спеціальності)
  • Більш цікаві і пізнавальні форми семінарів

 

4й курс

  • Більше курсових та інших досліджень
  • Практика з 1 курсу
  • Запрошувати до співпраці у навчання роботодавців ( для більш глибокого знання професії)
  • Використовувати «зворотній зв'язок» зі студентами
  • Вдосконалити технічну базу
  • Розширити наукову діяльність (вчити як писати статті та дослідження)
  • Спілкування з клієнтами
  • Надавати інформацію про вакансії по спеціальності
  • Використання викладачами смарт-дошки, а не читати з листка
  • Сучасна та інноваційна інформація
  • Створити копі-центр для студентів (щоб була можливість роздруковувати семінари для тих у кого нема принтера).
  • Додати консультування та психокорекцію більше
  • Залучення до викладання фахівців, які мають практичний досвід
  • Більше практичної спрямованості
  • Якісна практична діяльність студентів
  • Критичний погляд на освітню програму, викладачів, студентів
  • Цікаво, коли викладач розповідає реальні випадки в практиці
  • Проведення вільних лекцій, стосовно цікавих тем з психології
  • Поєднання відео, аудіо у подачі інформації
  • Менше сухих лекцій, більше імпровізації та практичних занять