Події

      Вітаємо нашу магістрантку Ira Ivankevych та її наукового керівника Наталія Бабич з отриманням диплому ІІІ ступеня у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019-2020 навчальному році зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» (за нозологіями).

 konference 2020

 

     Пишаємось Іриною та пані Наталією, які підготували ґрунтовну, науково виважену роботу на тему: «Формування кінестетичного праксису в дітей молодшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами кінестетичної міогімнастики»

     Безперечною перевагою роботи стала її широка апробація на конференціях, студентських форумах, неодноразово були проведені майстер-класи та виступи на методичних об'єднаннях, що викликало високу зацікавленість у практиків.

20 березня студентка 2 курсу Валерія Свириденко приймала участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції "Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації", яка проходила у режимі онлайн!
Л
Валерія успішно презентувала свій проєкт "Інклюзивний музей Бориса Грінченка", який було підготовлено за підтримки старшого викладача кафедри Наталія Бабич. Метою проєкту є розробка моделі інклюзивної експозиції музею Бориса Грінченка для людей із сенсорними порушеннями шляхом адаптації експонатів та екскурсійної діяльності.
Дякуємо, Валерії за яскраву презентацію та чудові ідеї! Бажаємо не зупинятись на досягнутому. Пишаємось надзвичайно.https://ci6.googleusercontent.com/proxy/uOm0ypG0z84Xm5cNQSFTp3clF4zFvTEYFIl3rQtwPXLZr-eBo1aEOwayhq9nZHeW146KopUmvb5oM1d2tPREPcd2Ms9AhA-aqEQmmk5yYn5bXYni=s0-d-e1-ft#https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t6c/1/16/2764.png");">❤

 

    Перемога у конкурсі проектів «Наука та розвиток громад: соціальні проєкти з науковою ідеєю», що проходив під час Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації» в Київському університеті імені Бориса Грінченка.

 

                                20 03 20 1    20 03 20 2

 

      Проект «Відчуй мову: курси жестової мови для студентів» отримав 2 місце! Щиро вітаємо наших переможців – Антона Трібє, викладача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, та Вікторію Карпенко, студентку ІІІ курсу спеціальності «Соціальна робота» освітньої програми «Соціальна педагогіка»!

Пишаємося вами, наші дорогі колеги! Віримо в вашу ідею! Готові до втілення!

16 березня 2020 року в Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася традиційна зустріч аспірантів освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота», студентів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи із науковцем – Алєксєєнко Тетяною Федорівною, доктором педагогічних наук, старшим науковим співробітником, завідувачем лабораторії соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.

 

Цього разу, вона відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

 

zustrich 16 03 2020 copy

 

Тетяна Федорівна Алєксєєнко – це людина, яку завжди приємно чути, а її власна думка з будь-якого хвилюючого для тебе питання завжди має особливу цінність.

Сьогодні, як і завжди, Тетяна Федорівна поділилася з нами тим, що є актуальним сьогодні в нашому світі, які дослідження в соціальній сфері потребують особливої уваги науковців та практиків.

Учасники отримали надзвичайно корисну інформацію про сучасний стан та пріоритетні напрями соціальної роботи та соціальної педагогіки на теренах нашої країни та закордоном.

Спікер поділився враженнями стосовно дисертаційних досліджень за останні роки та порекомендував ознайомитись з ними студентам, аспірантам та молодим вченим.

 

Тетяна Федорівна розповіла про досвід проведення наукового дослідження на тему: «Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб». Розкрила ознаки стресу й порушення адаптації дітей внутрішньо переміщених осіб, проблеми та потреби дітей, а також форми та методи роботи для допомоги даній категорії дітей.

 

Аспіранти та студенти мали можливість задати спікеру запитання, щодо успішного написання наукових досліджень.

Тетяна Федорівна надихнула та запросила учасників зустрічі до спільного проведення наукових досліджень на базі лабораторії соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.

 

«Досвід, щирість, відкритість, професіоналізм Тетяни Федорівни викликає захоплення і бажання рухатися вперед, а ось та її притча вкінці зустрічі – змушує поміркувати про життя і нашу мудрість. Безмежно щасливі та вдячні кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, що мали змогу бути присутніми на зустрічі з науковцем Алєксєєнко Тетяною Федорівною» – зазначали після зустрічі аспіранти.

13 березня 2020 року Тетяною Григорівною Веретенко, професором кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, к. пед. наук, організовано та проведено традиційну зустріч із науковцем-практиком.

 

Цього разу, вона відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

І наш гість і знову був особливий!

 

Це Катерина Володимирівна Пуха – координатора проектів Всеукраїнського громадського центру «Волонтер», кандидат педагогічних наук за спеціальності 13.00.05 – Соціальна педагогіка, авторка надзвичайно цікавих соціальних проектів та тренінгових програм по роботі з підлітками, які перебувають у конфлікті з законом, випускниця Університету Грінченка.

 zustrich 13 03 2020

 

Участь у заході взяли аспіранти освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота», студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

 

Катерина Володимирівна радо поділилася зі слухачами нюансами розробки та написання соціальних проектів в межах наукового інтересу. Детально представила етапи реалізації надпопулярного в Києві та Київській області сучасного соціального проекту «Студії розвитку» ВГЦ «Волонтер», який виник за ініціативи наших студентів спеціальності «Соціальна робота» – Вікторії Качуровської (освітня програма «Соціальна педагогіка») та Юлії Рогозної (освітня програма «Соціальна робота»).

 

Цьго разу найбільше питань до спікера було від аспірантів. І це не дивно, бо перед нами людина, яка пройшла шлях від випускниці Університетського коледжу до випускниці аспірантури з успішним захистом кандидатської дисертації! Особливо цінними були рекомендації щодо пошуку ресурсів щодо міжнародного стажування для науковців та студентів таких, як: «Гурт», «Громадський простір», сайти посольств, благодійні та освітні фонди.

 

За словами Катерини Володимирівни Пухи: «Академічна мобільність та міжнародне стажування стали тим спусковим механізмом для вибору теми мого дисертаційного дослідження – «Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації». Саме в процесі міжнародної мобільності я «виносила» тему для наукового пошуку!». Також, вона наголосила, що, на жаль, саме знання іноземних мов може стати особистим бар’єром у науковців для участі у міжнародних проектах або стажуваннях. Необхідно не боятися і не соромитися свого рівня володіння іноземною мовою, адже саме такий досвід дає змогу підвищити власний рівень та спонукає до більш активного вивчення мов. Також були озвучені рекомендації та приклади власного досвіду щодо заохочення різних груп отримувачів соціальних послуг до співпраці зі спеціалістом-практиком або науковцем.

 

Катерина Володимирівна Пуха підкреслила, що її організація ВГЦ Волонтер відкрита до співпраці, оскільки Центр на 90% складається із соціальних працівників, соціальних педагогів – випускників Університету Грінченка.

 

На питання професора Жанни Василівни Петрочко, гаранта освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота», щодо рекомендацій на покращення освітньої програми аспірантів, К.В. Пуха порекомендувала звернути увагу на практико орієнтовану та пошукову складові освіти при навчанні аспірантів. «Дуже важливо розвивати навичку пошуку різноманітних ресурсів для саморозвитку майбутнього науковця та для вибору цікавого дизайну власного дослідження. Не слід соромитися звертатися за порадою та підтримкою до наукового керівника! Він є тією людиною, яка порадить, надихне та підкаже декілька шляхів подальших дій, а вибір, звісно, буде за аспірантом!» зазначила Катерина Володимирівна Пуха.

 

 

На зустрічі з великою вдячністю та смутком у серці згадували надзвичайну людину та справді великого науковця у царині соціальної педагогіки та соціальної роботи - професора Безпалько Ольгу Володимирівну. Саме вона була тим науковим керівником, яка дійсно знала коли та як саме підтримати і не дала покинути наукову стежину нашому спікеру.  

       

 

 

 

10 березня 2020 року Жанною Василівною Петрочко, професором кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук, організовано та проведено традиційну зустріч із науковцем.

 

В рамках вивчення дисципліни «Інновації у соціальній сфері», для аспірантів освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота» був запрошений особливий гість. Це ‑ Ганна Іванівна Слозанська, доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, засновник та редактор наукового журналу «Social Work and Education».

Цього разу, вона відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

 

Slozanska H I

 

До зустрічі також долучилися студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

 

Ганна Іванівна нещодавно захистила дисертацію на вкрай актуальну тему: «Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах» (спеціальність 231 – соціальна робота (13.00.05 – соціальна педагогіка)). Вона поділилася власним досвідом успішного написання наукового дослідження: «Як розпочати роботу над дисертацією? Як не забути важливу інформацію? Як підібрати методи/інструменти для дослідження? Як вчасно зупинитися?».

 

zustrich 10 03 2020 1   zustrich 10 03 2020 3   zustrich 10 03 2020 2 copy

 

Запитуй, спостерігай, розмовляй, висувай гіпотези, записуй і закохуйся в те, що робиш – ось такі основні принципи справжнього науковця, – поділилася з нами Ганна Іванівна Слозанська.

Спікер розповів про інновації, їх безпосередній зв'язок з соціальною роботою та інноваційні соціальні технології.

Слухачі мали унікальну можливість поставити спікеру питання щодо розвитку громад, технологій активізації громади, моделювання соціальних послуг в громадах, оцінювання їх якості.

 

 

Враження аспірантів: «Сьогоднішня зустріч була дуже продуктивною, цікавою та надихаючою. Зустріч та жива розмова з науковцями та практиками, які люблять те, чим займаються – це завжди було і є справжнім натхненням та захопленням. Зустріч з Ганною Іванівною надихнула на ще більш активну роботу над власними дисертаційними дослідженнями. Після таких розмов хочеться творити і ставати кращими. Окремо хочемо подякувати кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини за організацію та проведення зустрічі з таким сучасним та прогресивним науковцем».

 

   28 лютого 2020 року викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Денисюк О. М. та Дуля А. В. провели профорієнтаційний захід для студентів спеціальності «Соціальна робота» та «Право» Університетського коледжу.

 

prof zahid 28 02 20 5

 

   Студенти ознайомились з можливістю продовження свого професійного зростання в Інституті людини Київського університету імені Бориса ГрінченкаПід час профорієнтаційного заходу студенти дізналися про:

умовами вступу на ІІ курс за спеціальністю «Соціальна робота» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;

особливості підготовки студентів за освітніми програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка», «Соціальна адвокація»;

- визначили спільні та відмінні риси професій соціальний працівник, соціальний педагог та фахівець з адвокаційної діяльності;

- можливості студентської мобільності.

 

   Студентів зацікавили центри компетентності, які діють в Інституті людини, де кожен студент відпрацьовує свої вміння та навички на практиці та навчається розробляти змістовно-технологічне забезпечення для різних груп отримувачів соціальних послуг. Завершився захід діалогом, де студенти ставили різнопланові питання щодо навчання та подальших професійних кроків.   

 

Висловлюємо вдячність Адміністрації Університетського коледжу за гостинність та підтримку.