Події

Студенти-психологи 1-го курсу взяли участь у проекті "Психологічний мотиватор" та поділились власним досвідом, отриманим в період самоізоляції. Студентами було представлено рефлексивний аналіз свого психологічного стану, здобуті навички самоорганізації та особистісного самовдосконалення.

Gurtok 0 copy
 
 
Психологічний мотиватор" - це простір розвитку, безпеки, "прокачування" нових навичок в умовах, коли #залишайся вдома, може стати захоплюючим флешмобом із психологією в серці при здоровому глузді та надії!
Ми з Вами та для Вас!
 

 
 

05 червня 2020 року викладачами кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, Лехолетовою М.М. та Дулею А.В. була проведена звітна відеоконференція з виробничої (соціально-виховної) практики зі студентами 2 курсу спеціальності «Соціальна робота» освітньої програми «Соціальна педагогіка» денної форми навчання.

В умовах карантину практика здійснювалась в дистанційному форматі. Базою практики було визначено Центр всебічного розвитку дитини «Крапля» позашкільний навчальний заклад розрахований для дітей від 4-х до 15-ти років).

Відповідно до програми практики та напрямів діяльності бази практики студенти протягом чотирьох тижнів виконували завдання, а саме:

- Складали перелік нормативно-правових документів, що регулюють забезпечення культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні

- Здійснювали методичний аналіз однієї з форм (за вибором) дозвіллєвої діяльності

- Аналізували досвід роботи з дітьми та молоддю одного із закладів позашкільної освіти, культурного центру

- Розробляли програму тематичного дозвіллєвого заходу, який можна було б провести у позашкільному закладі або закладі оздоровлення та відпочинку

- Схематично зображували основні соціальні інститути за місцем свого проживання із зазначенням напрямів та змістовних характеристик їх дозвіллєвої діяльності

- Готували змістовий сценарій тематичного дозвіллєвого заходу для проведення в літньому оздоровчому закладі

- Розробляли пам’ятку для керівника дитячої групи (оздоровчого закладу, літнього табору, тощо) «Поради щодо взаємодії» з дітьми різних вікових груп (6-12 років; 12-13 років; 14-15 років; 16-17 років)

- Розробляли освітньо-виховну програму  (тривалістю 14 днів) для проведення відпочинкової кампанії в умовах літнього наметового табору для дітей віком від 7 до 16 років, яка б включала як режимні моменти так і освітньо-культурні заходи.

 

05 06 20 1

 

Під час онлайн зустрічі студенти аналізували зміст завдань, які необхідно було виконати. Обговорювали проблемні питання: що вдалось; з якими труднощами стикались під час виконання завдань; можливість застосування отриманих умінь у майбутніх професійній діяльності тощо.

 

05 06 20 2

     20 травня в рамках Фестивалю науки – 2020 гостинно відкрила двері для відвідувачів «Наукова цукерня - 2020», організована Інститутом людини.

     В межах заходу відбулося чотири вебінари з актуальних питань психології, спеціальної освіти та соціальної педагогіки.

 

naukova tsukernya 2020

 

 

     На запрошення кафедри психології особистості та соціальних практик Олександр Гороховський, керівник медіа-проекту "БезБрехні", журналіст, медіа-тренер, голова Правління ГО "Центр аналітики і розслідувань" провів вебінар "Протидія фейкам і дезінформації в умовах інфодемії – сьогодні і в майбутньому". Спікер поділився з учасниками думками про те, чому виникла інфодемія, типами фейків про COVID-19, маркерами розпізнавання «фейковості» повідомлень та інструментами перевірки достовірності інформації.

 

     Доцент кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Інституту людини Вадим Суліцький, кандидат психологічних наук, доцент провів вебінар "Притчетерапія у роботі з клієнтом", в межах якого учасники мали змогу ознайомитися з соціально-психологічним методом притча-терапії, зрозуміти відмінність притч від інших видів творчості та їх можливості у застосуванні в роботі з клієнтами.

 

     На вебінарі "Дистанційні лайфхаки для родин з ООП" старший викладач кафедри Наталія Заєркова та викладачі Марина Міщенко та Каріна Бірюкова кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини показали цікаві та корисні лайфхаки для ефективного корекційно-розвивального навчання в умовах карантину, презентували актуальні та дієві вправи для активного розвитку для дітей з РАС, висвітлили особливості організації інклюзивного освітнього середовища та презентували порадник для педагогів закладів дошкільної освіти «Середовище, що належить дітям».

 

     Аспірантка кафедри практичної психології, фахівець з терапії порушень харчової поведінки, психолог, сертифікований гештальт-терапевт, тілесно-орієнтований терапевт Марина Фатєєва на вебінарі «Харчова поведінка в умовах пандемії» поділилася з учасниками думками щодо місця їжі серед потреб людини, специфіки розладів харчової поведінки та особливостей зміни харчової поведінки під час емоційних навантажень, зокрема в умовах пандемії.

 

      Науковими «цукерками» посмакували більше 200 учасників, які активно долучилися до обговорення висвітлених спікерами тем.




З 10 квітня по 15 травня в Університеті реалізовано дистанційний інтерактивний проєкт «Грінченківська весна». Цей інтерактивний фестиваль-конкурс мав на меті: підтримати позитивну комунікацію грінченківців у період карантину шляхом презентації творчих досягнень учасників освітнього процесу в Університеті у різних видах мистецтва, літератури, спорту через дистанційний формат (у записі, фото); створити умови для самореалізації та духовного розвитку, а також презентування громаді власних досягнень; встановити творчі контаки між учасниками та презентувати обмін творчим досвідом. Захід став ще одним кроком розвитку нашої корпоративної культури та популяризації університетських цінностей. 

 

vitayu-1

 

 

Переможці Інституту людини «Грінченківської весни 2020» у наступних номінаціях:

 Краща ФБ-сторінка структурного підрозділу у дистанційний період

 Професіонали

ІІ місце – Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти

 Оригінальне мистецтво

 Аматори серед студентів

ІІ місце – Тичина Катерина Олександрівна (старша викладачка) та група студенток Інституту людини (Кушнір Юлія, Петрушенко Катерина, Мартиненко Євгенія, Мохарєва Наталія, Фонарьова Олена, Мізер Еммануель, Покотило Вікторія,  Грабко Марія).                                     

 

 

«Теле- та відеоурок для школярів»

 Аматори

ІІ місце – Сенедяк Тетяна Сергіївна, Машковська Тетяна Володимирівна, Чулинда Олександра Борисівна (Інститут людини, студентки)

ІІІ місце – Ковальчук Ольга Олександрівна (Інститут людини, студентка)

Щиро вітаємо переможців!

 

12 травня 2020 року в межах проведення навчальної (оглядової / без відриву) практики, студенти групи САРП-1-19-4.0д взяли участь в онлайн зустрічі з директором Київського міського центру соціально-психологічної допомоги Бовсуновською Наталією Анатоліївною та соціальним працівником, практичним психологом Надельнюком Володимиром Юрійовичем.

Київський міський центр соціально-психологічної допомоги (далі – Центр) є закладом, що надає соціальні послуги особам, які внаслідок стихійного лиха, збройних конфліктів, домашнього насильства та насильства за ознакою статі, торгівлі людьми або реальної загрози їх вчинення тощо перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати.

Центр утворено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 26 грудня 2005 року N 2396 "Про Київський міський центр соціально-психологічної допомоги" та підпорядковано Службі у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Засновником центру є виконавчий орган Київської міської ради. Власником центру є територіальна громада міста Києва, від імені якої виступає Київська міська рада.

Наталія Бовсуновська розповіла про історію створення Центру, нормативно-законодавчу базу його діяльності, якісний склад фахівців, які працюють в Центрі. Соціальний педагог, практичний психолог Володимир Надельнюк продовжив розповідь. Він зосередив увагу на питаннях про основні напрями діяльності та здобутки Центру за останні роки. Більш детально він зупинився на групах клієнтів, з яким працюють фахівці Центру, основних труднощах діяльності та способах їх подолання, профілактиці професійного вигорання, співпраці з державними та громадськими організаціями.

Студентам дуже сподобалася зустріч. Вони активно задавали питання на які отримували вичерпані відповіді. Ми сподіваємося, що такі зустрічі будуть постійними і не лише в межах студентської практики.

 

   18 травня 1944 року стало трагедією для 238,5 тис. осіб. Саме цього дня радянська влада депортувала татар з Кримського півострова вглиб материка – до Узбекистану, Казахстану і Таджикистану. Невеликі групи людей було відправлено також до Марійської АРСР, на Урал та до Костромської області Росії.

 

18 05 2020 1

   

   Депортація татар у 1944 році стала однією з найбільш швидко проведених в історії: вона тривала два дні.

   В Україні 18 травня - День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу.

 

18 05 2020 2   18 05 2020 3

23 квітня 2020 року Вайнолою Ренатою Хейкіївною, професором кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук, організовано та проведено традиційну онлайн-зустріч зустріч із науковцем.

В рамках вивчення дисципліни «Науковий семінар «Соціальна робота з дітьми та молоддю», для аспірантів освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 231 «Соціальна робота» була запрошена Красницька Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри суспільних наук Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, вчений секретар спеціалізованої вченої ради.

Це ‑ особливий гість, оскільки Ольга Володимирівна навчалася та закінчила аспірантуру у Київському університеті імені Бориса Грінченка й успішно захистила дисертацію на тему «Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю».

Цього разу, зустріч відбулася у віртуальній кімнаті програми Google Hangouts Meet.

 

23 04 2020

 

До зустрічі також долучилися студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

На зустрічі спікер поділилася власними здобутками у науці та розповіла про шлях написання власного дисертаційного дослідження: «Отримані знання та вміння під час навчання в аспірантурі, зокрема співпраця з науковим керівником доктором педагогічних наук Вайнолою Р. Х., сформували мене як науковця, показали шлях до професійного й особистісного зростання, розкрили мій потенціал, відкрили шлях лідерства у професійній діяльності».

Особливу увагу Красницька Ольга Володимирівна приділили риториці та її значенню для сучасного науковця і людини загалом. Акцентувала увагу на важливості публічного виступу та розкрила його особливості та нюанси.

На питання аспірантів навела приклади технік подолання хвилювання перед публічним виступом. Детально зупинилася на таких техніках:

-                  Талісман;

-                  Дихальні вправи;

-                  Фізичні навантаження;

-                  Дзвінок людині, яка може надихнути та підтримати

-                  Візуалізація позитивного виступу.

Учасники зустрічі дізналися як успішно виступати на науково-практичних конференціях, семінарах; як вдало відповідати на запитання; як довести свою ідею до слухачів, щоб її почули, визнали та правильно сприйняли; як відстоювати свої погляди та доводити думки.

Також спікер поділилася секретами самопрезентації перед аудиторією, як завоювати довіру та повагу серед слухачів.

За словами Ольги Володимирівної «Публічний виступ – це вміння змінити життя іншої людини, змінити її погляди, думки та переконання».

Ольга Володимирівна розповіла про вміння імпровізувати під час публічного виступу та про вербальні та небербальні засоби комунікації. Спікер довів необхідність риторики як для навчання аспірантів, магістрантів так і для повсякденного життя кожної людини, побажала не зупинятися на досягнутому і продовжувати формувати себе, як науковця і як сучасну освідчену людину.

Дуже дякуємо Красницькій Ользі Володимирівні за таку наповнену та пізнавальну зустріч!