Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології Про кафедру Профіль в Google Академії

Про кафедру

Про кафедру загальної, вікової та педагогічної психології

kzvpp 2018

 

Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології функціонує з 29 грудня 2007 року.

Кафедра є випусковою для галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського) та спеціальності 053 Психологія, другого освітнього  рівня (магістерського). На базі кафедри здійснюється підготовка для здобувачів ступеня "доктор філософії" та "доктор наук" зі спеціальності 053 – «Педагогічна та вікова психологія».

 

 В складі кафедри 18 співробітників, з них:

 

- 2 професори

 

- 9 доцентів

 

- 5 старших викладачів

 

- 2 лаборанти

 

Очолює кафедру Сергєєнкова Оксана Павлівна, професор, доктор психологічних наук 

 

Сертифіковані Електронні навчальні курси:

 

  • «Вікова психологія»для непсихологічних спеціальностей (2 курс) (Автор: Столярчук О.А.) 
  • «Акмеологія і психологія професійної діяльності» для спеціальності «Психологія» денної форми навчання (5 курс) (Автор: Шевцова О.М.)
  • «Акмеологія» для спеціальностей «Практична психологія» та «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання (5 курс) (Автор: Шевцова О.М.)
  • «Психологія масс» для спеціальності «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання (5 курс) (Автор: Ткачишина О.Р.)
  • «Історія психології» для спеціальності «Практична психологія» заочної форми навчання (4 курс (Автор: Коханова О.П.)
  • «Історія психології» для спеціальності «Практична психологія» заочної форми навчання (5-6 курс) (Автор: Коханова О.П.)
  • «Психологія загальна» для спеціальності «Філологія англійська» заочної форми навчання (1 курс) (Автор: Коханова О.П.)

 

Наукова тема кафедри (підрозділу): «Соціально-психологічні практики розвитку людських ресурсів в суспільних інституціях».

 

 

Науковий гурток кафедри загальної, вікової та педагогічної психології 2018-2019 н.р.

 

1. Науково-практичні студії «Я-психолог» 

 

   Життя – це процес постійного вибору. У будь-який момент людина має вибір: відступити або просунутися до мети, рухатись у напрямку страхів чи захисних реакцій або обрати професійний розвиток і розкриття особистісного потенціалу. Свідомо зробити вибір у напрямку власної мети, особистісного вдосконалення, розкриття професійного потенціалу – це крок сильної особистості, спроможної бути високопрофесійним фахівцем, лідером та свідомим громадянином.


  В межах наших науково-практичних студій «Я-психолог» ми створюватимемо власний науковий психологічний простір, який сприятиме розкриттю внутрішнього потенціалу та спонукатиме студентів на майбутні наукові розвідки.

 

Напрями, функції, завдання кафедри

 

Напрями, функції, завдання: підготовка кваліфікованого працівника (професіонала) відповідного рівня і профілю, конкурентоспроможного на ринку праці, компетентного, що вільно володіє своєю професією і орієнтується в суміжних областях діяльності, здатного до ефективної роботи в галузі психології та управління на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності.

 Викладання дисциплін викладачами кафедри загальної, вікової та педагогічної психології здійснюється згідно навчальних програм, з якими можна ознайомитись на сторінці кафедри "Навчально-методична робота".

 

Сфери професійної діяльності випускників: Рішення комплексних завдань у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, спорту, обороноздатності країни, юриспруденції, управління, соціальної допомоги населенню, а також в громадських і господарських організаціях, адміністративних органах, науково-дослідних та консалтингових організаціях, які представляють психологічні послуги фізичним особам і організаціям.

 

Задачі кафедри:

• дати студентам широкі теоретичні знання про сучасний стан психології освіти

• зорієнтувати в методах вирішення прикладних психолого-педагогічних проблем сучасної шкільної освіти

• прищепити навички самостійного аналізу і вирішення проектних та експертних завдань з психологічної підтримки навчально-виховного процесу в школі

• залучити студентів в наукову, методичну та практичну роботу з психолого-педагогічної підтримки загальної освіти.

 

Методи навчання

Навчання поєднує як традиційні - лекції, семінари, практикуми - так і сучасні інноваційні методи підготовки - навчальний проектування, навчально-проблемні ігри, тренінги. Студенти кафедри проходять виробничу, педагогічну та переддипломну практику в різних освітніх установах м. Києва.

 

Публікації співробітників кафедри

 

Викладачі кафедри загальної, вікової та педагогічної психології видають підручники, навчальні та навчально-методичні посібники як для психологічних так і непсихологічних напрямків підготовки та спеціальностей.

 

 kzvpp publikacii

 

 

Співпраця

Співпраця:

Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології тісно співпрацює з такими установами:

Ψ Гімназія «Потенціал»: постійно діючий науково-методичний семінар з проблем модернізації змісту і форм шкільної освіти, м.Київ (директор Малишевська А.П.);

Ψ Гімназія No 136: психологічна допомога старшокласникам при складанні ЗНО, м.Київ (директор Чорнуха І.М.);

Ψ Школа-дитячий сад «Деснянка»: м.Київ (директор Діденко Л.Ф.)

Ψ Київський міський центр здоров'я

Ψ Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України

Ψ Інститут проблем виховання НАПН України

Ψ Інститут обдарованої дитини НАПН України

Ψ Дитячий оздоровчо-екологічний центр Оболонського району м.Київ

 

 


 

Профіль в Google Академії

Профіль в Google Академії

Засідання кафедри 22.04.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 22 квітня 2019 року

 

1. Обговорення результатів гостьової лекції Шарі Вілсон (Канзас Сіті, США), організованою кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології.

2. Узгодження професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології тематичних планів нових навчальних курсів (2019-2020 н. р.).

3. Реалізація участі у VІ –му конкурсі наукових статей «Мистецтво жити разом» за темою «Толерантність і концепт ідентичності», організованому Міжнародним центром «Сяйво».

4. Обговорення фотоконкурсу – 2019 «Nature vs Human. Ми люди Землі», що проводиться Інститутом людини при сприянні кафедри загальної, вікової та педагогічної психології.

5. Уточнення заходів, підготовлених професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології до Дня кафедри (23 квітня 2019 р.).

6. Обговорення результатів Науково-практичної конференції «Непомічені підлітки», яка відбулася 19-20 квітня 2019 р., м. Київ.

7. Різне.

Засідання кафедри 07.05.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 07 травня 2019 року

 

1. Попередній захист бакалаврських робіт студентів 4 курсу (галузь знань 0301 «Соціально-політичні науки», напрям підготовки 6.030102 «Психологія»).

2. Узгодження проведення професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології заходів Наукової цукерні.

3. Обговорення стану підготовки магістрів кафедри загальної, вікової та педагогічної психології до презентації своїх напрацювань на студентській науково-практичній конференції "Перші кроки у науку".

4. Уточнення можливостей та перспектив наукової співпраці на платформі ResearchGate.

5. Обговорення результатів профорієнтаційного заходу, проведеного кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології з учасниками Весняного табору для учнів 8-10 класів від @ibs_education.

6. Різне.

 

Засідання кафедри 18.03.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 18 березня 2019 року

 

1. Передзахист Калюжної Ірини Петрівни за темою дисертації: «Психологічні чинники професійного самовизначення старшокласників», на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

2. Рекомендація Міщенко В. до навчання в аспірантурі кафедри загальної, вікової та педагогічної психології зі спеціальності 053 Психологія (спеціалізація 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).

3. Затвердження професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології «Програми комплексного екзамену з педагогіки, психології та методики навчання математики».

4. Затвердження білетів для складання додаткового вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 053 Психологія (спеціалізація «Педагогічна та вікова психологія», «Соціальна психологія; Психологія соціальної роботи»).

5. Затвердження Програми та білетів комплексного кваліфікаційного екзамену (галузь знань 0301 «Соціально-політичні науки», напрям підготовки 6.030102 «Психологія»).

6. Затвердження Програми комплексного екзамену з психолого-педагогічної компоненти (галузь знань – 0203 «Гуманітарні науки», напрям підготовки – 6.020303/01 «Філологія (українська мова та література)», освітній рівень – перший (бакалаврський))

7. Узгодження проведення професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології профорієнтаційних заходів у квітні 2019 р.

8. Різне.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології Про кафедру Профіль в Google Академії