Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра психології особистості та соціальних практик Про кафедру Профіль в Google Академії

Про кафедру

Про кафедру психології особистості та соціальних практик

kzvpp 2018

 

Кафедра психології особистості та соціальних практик функціонує з 29 грудня 2007 року.

Кафедра є випусковою для галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського) та спеціальності 053 Психологія, другого освітнього  рівня (магістерського). На базі кафедри здійснюється підготовка для здобувачів ступеня "доктор філософії" та "доктор наук" зі спеціальності 053 – «Педагогічна та вікова психологія».

 

 В складі кафедри 18 співробітників, з них:

 

- 2 професори

 

- 9 доцентів

 

- 5 старших викладачів

 

- 2 лаборанти

 

Очолює кафедру Сергєєнкова Оксана Павлівна, професор, доктор психологічних наук 

 

Сертифіковані Електронні навчальні курси:

 

  • «Вікова психологія»для непсихологічних спеціальностей (2 курс) (Автор: Столярчук О.А.) 
  • «Акмеологія і психологія професійної діяльності» для спеціальності «Психологія» денної форми навчання (5 курс) (Автор: Шевцова О.М.)
  • «Акмеологія» для спеціальностей «Практична психологія» та «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання (5 курс) (Автор: Шевцова О.М.)
  • «Психологія масс» для спеціальності «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання (5 курс) (Автор: Ткачишина О.Р.)
  • «Історія психології» для спеціальності «Практична психологія» заочної форми навчання (4 курс (Автор: Коханова О.П.)
  • «Історія психології» для спеціальності «Практична психологія» заочної форми навчання (5-6 курс) (Автор: Коханова О.П.)
  • «Психологія загальна» для спеціальності «Філологія англійська» заочної форми навчання (1 курс) (Автор: Коханова О.П.)

 

Наукова тема кафедри (підрозділу): «Соціально-психологічні практики розвитку людських ресурсів в суспільних інституціях».

 

 

Науковий гурток кафедри загальної, вікової та педагогічної психології 2018-2019 н.р.

 

1. Науково-практичні студії «Я-психолог» 

 

   Життя – це процес постійного вибору. У будь-який момент людина має вибір: відступити або просунутися до мети, рухатись у напрямку страхів чи захисних реакцій або обрати професійний розвиток і розкриття особистісного потенціалу. Свідомо зробити вибір у напрямку власної мети, особистісного вдосконалення, розкриття професійного потенціалу – це крок сильної особистості, спроможної бути високопрофесійним фахівцем, лідером та свідомим громадянином.


  В межах наших науково-практичних студій «Я-психолог» ми створюватимемо власний науковий психологічний простір, який сприятиме розкриттю внутрішнього потенціалу та спонукатиме студентів на майбутні наукові розвідки.

 

Напрями, функції, завдання кафедри

 

Напрями, функції, завдання: підготовка кваліфікованого працівника (професіонала) відповідного рівня і профілю, конкурентоспроможного на ринку праці, компетентного, що вільно володіє своєю професією і орієнтується в суміжних областях діяльності, здатного до ефективної роботи в галузі психології та управління на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності.

 Викладання дисциплін викладачами кафедри загальної, вікової та педагогічної психології здійснюється згідно навчальних програм, з якими можна ознайомитись на сторінці кафедри "Навчально-методична робота".

 

Сфери професійної діяльності випускників: Рішення комплексних завдань у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, спорту, обороноздатності країни, юриспруденції, управління, соціальної допомоги населенню, а також в громадських і господарських організаціях, адміністративних органах, науково-дослідних та консалтингових організаціях, які представляють психологічні послуги фізичним особам і організаціям.

 

Задачі кафедри:

• дати студентам широкі теоретичні знання про сучасний стан психології освіти

• зорієнтувати в методах вирішення прикладних психолого-педагогічних проблем сучасної шкільної освіти

• прищепити навички самостійного аналізу і вирішення проектних та експертних завдань з психологічної підтримки навчально-виховного процесу в школі

• залучити студентів в наукову, методичну та практичну роботу з психолого-педагогічної підтримки загальної освіти.

 

Методи навчання

Навчання поєднує як традиційні - лекції, семінари, практикуми - так і сучасні інноваційні методи підготовки - навчальний проектування, навчально-проблемні ігри, тренінги. Студенти кафедри проходять виробничу, педагогічну та переддипломну практику в різних освітніх установах м. Києва.

 

Публікації співробітників кафедри

 

Викладачі кафедри загальної, вікової та педагогічної психології видають підручники, навчальні та навчально-методичні посібники як для психологічних так і непсихологічних напрямків підготовки та спеціальностей.

 

 kzvpp publikacii

 

 

Співпраця

Співпраця:

Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології тісно співпрацює з такими установами:

Ψ Гімназія «Потенціал»: постійно діючий науково-методичний семінар з проблем модернізації змісту і форм шкільної освіти, м.Київ (директор Малишевська А.П.);

Ψ Гімназія No 136: психологічна допомога старшокласникам при складанні ЗНО, м.Київ (директор Чорнуха І.М.);

Ψ Школа-дитячий сад «Деснянка»: м.Київ (директор Діденко Л.Ф.)

Ψ Київський міський центр здоров'я

Ψ Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України

Ψ Інститут проблем виховання НАПН України

Ψ Інститут обдарованої дитини НАПН України

Ψ Дитячий оздоровчо-екологічний центр Оболонського району м.Київ

 

 


 

Профіль в Google Академії

Профіль в Google Академії

Засідання кафедри 29.05.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 29 травня 2019 року

 

1. Науковий звіт професорсько-викладацького складу кафедри загальної, вікової та педагогічної психології за 2018-2019 н. р.

2. Обговорення професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології презентацій Наукової цукерні.

3. Методологічне забезпечення електронних навчальних курсів 2019-2020 н. р.

4. Заповнення професорсько-викладацьким складом кафедри журналів академічної успішності.

5. Різне

Засідання кафедри 04.06.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 04 червня 2019 року

 

1. Обговорення та внесення пропозицій професорсько-викладацьким складом кафедри загальної, вікової та педагогічної психології щодо загальної якості й успішності студентів.

2. Реалізація профорієнтаційних заходів 2018-2019 н. р.

3. Обговорення автореферату дисертації Балахтар Валентини Візіторівни за темою "Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи», поданого на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи.

4. Різне.

 

Засідання кафедри 21.05.2019

Порядок денний

засідання кафедри загальної, вікової та педагогічної психології

Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

від 21 травня 2019 року

 

1. Звіт аспірантів кафедри загальної, вікової та педагогічної психології, освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії, спеціальності 053 «Психологія» (спеціалізація – педагогічна і вікова психологія).

2.Рекомендація до друку навчального посібника «Тренінг професійного самовизначення», укладеного Калюжною Іриною.

3. Затвердження теми дисертації Каліщук Світлани Миколаївни «Психологія смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів» на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія

4. Обговорення відгуку на автореферат кандидатської дисертації Борисенко Валентини Модестівни «Формування емоційної компетентності у майбутніх фахівців соціономічного напряму» представленої до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата  психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

5. Обговорення відкритих занять професорсько-викладацького складу кафедри загальної, вікової та педагогічної психології.

6. Звіт професорсько-викладацького складу кафедри загальної, вікової та педагогічної психології та рекомендація для обрання на посаду.

7. Обговорення та рекомендація кандидатури Сергєєнкової О.П. для обрання на посаду завідувача кафедри психології особистості та соціальних практик.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра психології особистості та соціальних практик Про кафедру Профіль в Google Академії