Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Події Н​​авчально-практичний семінар "Реалізація індивідуальних можливостей дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти"

Н​​авчально-практичний семінар "Реалізація індивідуальних можливостей дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти"

21 вересня  2017 року відбувся навчально-практичний семінар "Реалізація індивідуальних можливостей дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти"для логопедів та корекційних педагогів Дніпровського району міста Києва на базі дошкільного навчального закладу №485.

 

seminar 8

 

Доцент кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Катерина Василівна Луцько ознайомила спеціалістів із особливостями розвитку домовленнєвого мислення дітей з особливими освітніми потребами та практичними методами впливу на його формування. Під час обговорення відбулась цікава дискусія з окресленого питання, де логопеди активно ділились власним досвідом роботи.

 

Із сучасними логопедичними технологіями супроводу дітей з особливими освітніми потребами ознайомила ст.викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Наталія Миколаївна Бабич.

 

Логопеди не тільки познайомились з логотехнологіями, але й мали змогу під час роботи над кейс-історіями вдосконалити свої уміння, визначати пріоритетні індивідуальні завдання, формулювати актуальні навчальні та корекційні цілі та розробляти алгоритм їх реалізації індивідуальних можливостей дітей з особливими освітніми потребами за допомогою сучасних логопедичних технологій з яким ознайомились під час теоретичної частини.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Події Н​​авчально-практичний семінар "Реалізація індивідуальних можливостей дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти"