Наукові гуртки

Наукові гуртки кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти 2017-2018 н.р.

Кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти знайомить нас з 4 науковими гуртками

Науковий гурток "Студія досліджень полімодального сприймання":

1. Науковий гурток «Студія досліджень полімодального сприймання» 

Керівники: Луцько К.В., Таран О.П.

«Студія досліджень полімодального сприймання» - націлена на пошук, виявлення і апробацію резервів сенсорного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, виявлення провідних способів (стилів) сприймання, їх ефективного поєднання в процесі навчання. Одним з пріоритетів діяльності гуртка є  виявлення і застосування ефективних схем розвитку сенсороного сприймання і його проекції на мовленнєвий та інтелектуальний розвиток дітей з ООП.

Науковий гурток "Студія РАС: розлади вутистичного спектру":

2. Науковий гурток "Студія РАС: розлади аутистичного спектру"

Керівник: Скрипник Т.В. 

Студія РАС: розлади аутистичного спектра – це майданчик для розбудови високофахової допомоги дітям з аутизмом та їхнім родинам. Участь у роботі гуртка дасть можливість студентам долучитися до кращих світових практик психолого-педагогічного впливу на стан навчання і розвитку дітей з аутизмом, у командній взаємодії з викладачами здійснювати наукові й навчально-методичні розвідки, що сприятиме успішній реалізації вкрай актуальної до нашої країни теми кафедри і знаходитиме своє втілення у їхніх доповідях на студентських конференціях, конкурсних роботах та публікаціях у фахових журналах.

Науковий гурток "Студія дослідження складоритму":

3. Науковий гурток «Студія дослідження складоритму» 

Керівники:  Бабич Н.М., Заєркова Н.В.

 Студія дослідження складоритму – це об’єднання студентів і викладачів, які знаходяться в постійному пошуку новітніх методик і технологій корекції порушень мовленнєвого розвитку в умовах особистісно-орієнтованого підходу до розвитку осіб з психофізичними порушеннями, де кожний учасник студії має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в роботі студії відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження інноваційних технологій розвитку мовлення дитини з ТПМ, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.

  

Науковий гурток "Інклюзивний клуб":

4. Науковий гурток "Інклюзивний клуб"

Керівники: Мартинчук О.В., Найда Ю.М. 

Інклюзивний клуб – це об’єднання студентів і викладачів, небайдужих до справи розбудови інклюзивної освіти в Україні, де кожний має можливість сприяти власному особистісному розвитку, отримуючи нові знання, вміння та навички у сфері навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Участь в інклюзивному клубі відкриє для студентів можливість долучитись до реалізації наукової теми кафедри щодо дослідження ресурсів освітнього середовища в контексті розвитку особистості дитини з особливостями розвитку, взяти участь у проектній діяльності та презентувати свої наукові здобутки на фахових конкурсах, студентських конференціях, у фахових виданнях.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter