Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Участь у профорієнтаційній майстерні «Joy. Job. Choice»

Студенти І курсу спеціальності «Соціальна педагогіка» денної форми навчання під керівництвом викладача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Фірсової Ірини Миколаївни взяли активну участь  у роботі профорієнтаційної майстерні «Joy. Job. Choice», проведеної в рамках програми «Мій вибір – мій успіх!» від Міжнародного благодійного фонду Гарних справ. Метою даного заходу було допомогти молоді знайти своє призначення та надати знання, необхідні для успішної побудови свого професійного майбутнього.

 

Joy Job Choice 1

 

Joy Job Choice 2

 

Joy Job Choice 3

 

Joy Job Choice 4

 

Joy Job Choice

 

 

Київський міський фестиваль «Повір у себе»

 

Круглий стіл «Деінституціалізація та розвиток системи соціальних послуг у м. Києві: виклики та перспективи»

Реалізуючи наукову тему кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи “Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій” 1 листопада 2017 року відбувся круглий стіл «Деінституціалізація та розвиток системи соціальних послуг у м. Києві: виклики та перспективи».

 

У роботі круглого столу взяли участь викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, а також магістри 5 та 6 курсу спеціальності «Соціальна педагогіка».

 

kruhlyy stil 01 11

 

 

У межах виконання Національної стратегії у сфері прав людини на засіданні Кабінету Міністрів України затверджено Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки  та План заходів з реалізації її І етапу.

 

Існує реальний шанс змінити систему інституційного нагляду за дітьми та зробити крок у бік скасування колективного виховання дітей, позбавлених батьківської уваги. Головне завдання реформи – попередження потрапляння дітей до інтернатних закладів, а також враховуючи, що на сьогодні більшість дітей в установах мають біологічних батьків, – створення всіх умов для того, щоб діти могли повернутися в родину.

 

Під час круглого столу було презентовано філософію деінституалізації та міжнародний досвід; обговорено стратегії та заходи, спрямовані на зміну системи інституційного догляду та виховання дітей на таку, яка забезпечує догляд і виховання дитини в сімейному або наближеному до сімейного середовищі у м. Києві.

 

З доповідями виступили:

1. Філософія деінституалізації - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи  Денисюк О.М.;

2. Деінституалізація: світовий досвід та шлях для України -кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Спіріна Т.П.

3. Особливості деінституалізації в США та країнах Європейського союзу - викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Попова А.О.

4. Деінституалізаційні процеси в м. Києві - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Журавель Т.В.

5. Послуга патронату як складова системи захисту дітей та підтримки сімей з дітьми - менеджер програм благодійної організації Партнерство “Кожній дитині” Стрига Л.І.

 

 

 

Майстер-клас «Створення вільного простору для активного дозвілля підлітків за форматом «Анти-кафе»


Профорієнтаційний тиждень «Моя майбутня професія – Соціальний працівник»

З 23 по 27 жовтня 2017 року було проведено профорієнтаційний тиждень «Моя майбутня професія – Соціальний працівник». Організували та провели заходи викладачі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Тимошенко Н.Є., Дуля А.В.  та студенти другого курсу спеціальності «Соціальна робота».

Заходи було проведено для учнів 9-11 класів середньої загальноосвітньої школи № 67 Солом’янського району, школи І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району та Київської міської ради старшокласників.

Профорієнтаційні заходи проводились у різноманітних інтерактивних формах. Заходи розпочиналися з бесіди та проведення профорієнтаційного тесту. Під час бесіди учні дізналися про орієнтовані спеціальності, факультети та інститути Київського університету імені Бориса Грінченка. Студенти поділились власними враженнями про навчання, організацію навчального процесу, взаємодію з викладачами, проведення дозвілля, культурно-масових заходів.

Після цього учні більш ширше ознайомилися зі спеціальністю «Соціальна робота». Обговорили майбутні перспективи професії, її актуальність в Україні та цінність закордоном.

Потім було проведено опитування щодо специфіки робіт кожної з професій, котру учні планують обрати та найкращі шляхи розвитку в цій професії.

Учні мали зможу взяти участь у профорієнтаційному тесті Л. Йовайши з метою визначення їх реальних можливостей та здібностей до професій в дорослому житті. 

 

Proforiyentatsiynyy tyzhden 2017

 

Під час профорієнтаційних занять було презентовано відеоролики «Хто такий соціальний працівник?», які було розроблено студентами у рамках вивчення дисципліни «Деонтологія соціальної роботи». Також студенти продемонстрували метод роботи спеціаліста із соціальної роботи з різними категоріями клієнтів. Учні більше дізналися хто такий соціальний працівник, чим він займається, які його функції та обов’язки і де він може працювати.

 Було проведено навчально-просвітницьку гру «Тільки очима».

 

Proforiyentatsiynyy tyzhden 2017 1

 

В профорієнтаційних заходах використовувалась така форма роботи як тренінгове заняття, де учні мали змогу розробити портрет соціального працівника та визначити особисті та професійні  якості, якими повинен володіти соціальний працівник.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter