Контактна інформація |
Мартинчук Олена ВалеріївнаЗавідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти
Науковий ступінь, вчене званняКандидат педагогічних наук, доцент
Обов'язки/Дисципліни, що викладаєБіографіяОсвіта: 1994 р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія (Сурдопедагогіка)». 1999 р. закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Досвід роботи: 1993-1997 рр. вихователь спеціальної школи-інтернату для глухих дітей № 6 м. Києва; 1995-1999 рр. аспірантка кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова; 1999-2008 рр. асистент кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова; 2008-2009 рр. в.о. завідувача кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; 2009-2011 р.р. доцент кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; 2001-2013 р.р. доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Вересень 2013 р. завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. Професійний і науковий інтересНаукова діяльність: 2005 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 «Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова».
Досліджує проблему підготовки фахівців дошкільної, початкової та корекційної освіти до організації і впровадження інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
Автор понад 80 наукових праць з проблем навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі, у тому числі співавтор Програми навчання і виховання дітей дошкільного віку від двох до семи років «Дитина» та Методичних рекомендацій до неї (підрозділ «Діти з особливими освітніми потребами»), Програми навчання, виховання і розвитку глухих дітей дошкільного віку (підрозділ «Ігрова діяльність»), навчально-методичного посібника «Асистент учителя в інклюзивному класі»
Наукова тема: "Теоретичні і методичні засади підготовки фахівців до інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями". Інше |