Контактна інформація

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Мартинчук Олена Валеріївна

Завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат педагогічних наук, доцент

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

"Тренінг формування інклюзивних цінностей", "Тренінг формування емоційної культури", "Спеціальна педагогіка з історією", "Освітня інтеграція в сучасному світі", "Інклюзивна педагогіка", "Основи інклюзивної освіти", "Основи  корекційної педагогіки"

Біографія

Освіта:  1994 р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія (Сурдопедагогіка)».

1999 р. закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Досвід роботи:

1993-1997  рр. вихователь спеціальної школи-інтернату для глухих дітей  № 6 м. Києва;

1995-1999  рр. аспірантка кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;

1999-2008 рр. асистент кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;

2008-2009 рр. в.о. завідувача кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

2009-2011 р.р. доцент кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

2001-2013 р.р. доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Вересень 2013 р. завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

Професійний і науковий інтерес

Наукова діяльність:

    2005 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 «Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова».

     Досліджує проблему підготовки фахівців дошкільної, початкової та корекційної освіти до організації і впровадження інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

     Автор понад 80 наукових праць з проблем навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі, у тому числі співавтор Програми навчання і виховання дітей дошкільного віку від двох до семи років «Дитина» та Методичних рекомендацій до неї (підрозділ «Діти з особливими освітніми потребами»), Програми навчання, виховання і розвитку глухих дітей дошкільного віку (підрозділ «Ігрова діяльність»), навчально-методичного посібника «Асистент учителя в інклюзивному класі»

  Наукова тема:   "Теоретичні і методичні засади підготовки фахівців до інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями".

Інше